Пятница, 19-Апр-24, 18:35
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость

[09-Ноя-11]
КОНСТИТУЦІЙНЕ ЗВЕРНЕННЯ (0)
[16-Сен-12]
Проституция в Луганске (0)
[16-Окт-12]
Про апеляційне оскарження ухвал суду про видачу / відмову у видачі виконавчого листа на примусове виконання рішення третейського суду та їх (0)
[29-Июл-12]
Рішення щодо України, винесені Європейським судом з прав людини (0)
[19-Июн-11]
Курочкин против Украины (0)
[29-Июл-12]
СПРАВА "ГОНГАДЗЕ проти УКРАЇНИ" (0)
[20-Апр-11]
П О С Т А Н О В А Верховного Суду N 3-18гс11 від 04.04.2011 р (1)
[20-Сен-12]
стамбульская конвенция (0)
[11-Сен-12]
про третейську угоду (0)
[01-Май-11]
визнання недійсним податкового повідомлення-рішення (купівля-продаж WebМoney) (1)
Наш опрос
Какой бесплатной услугой Вы бы воспользовались ?
Всего ответов: 54
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Февраль 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Главная » 2012 » Февраль » 10 » Щодо адміністративних позовів майнового характеру
20:44
Щодо адміністративних позовів майнового характеру
 ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ 
Л И С Т
18.01.2012 N 165/11/13-12
Головам апеляційних
адміністративних судів

У зв'язку з надходженням до Вищого адміністративного суду
України звернень адміністративних судів про надання роз'яснення
щодо застосування підпункту 1 пункту 3 частини другої статті
4 Закону України "Про судовий збір" ( 3674-17 ) повідомляється
таке.
Відповідно до зазначеної норми за подання до
адміністративного суду адміністративного позову майнового
характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі
1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру
мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних
заробітних плат.
При визначенні характеру адміністративного позову як
майнового судам необхідно враховувати таке.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу
адміністративного судочинства України ( 2747-15 ) юрисдикція
адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори
фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо
оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових
актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень,
можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи
юридичної особи.
Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення
або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення
спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових
відносинах з метою збереження належного особі майна.
Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від
14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що
збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є
втручанням до його майнових прав.
Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога
про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень,
яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом
безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо,
є майновою.
З огляду на викладене адміністративними позовами майнового
характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення
грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми
бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про
стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій
тощо.
Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення
відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім
наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Цей лист пропонуємо довести до відома суддів місцевих та
апеляційних адміністративних судів.
Голова суду І.Темкіжев
Просмотров: 1535 | Добавил: karacut | Рейтинг: 0.0/0